1. Berätta om dig själv

Jag heter Olivia Louise Schelin och är 12 år gammal (13 den 3 mars)
Jag bor i Ljungsbro utanför Linköping och här går jag även i skolan i klass 6a,
Jag bor i ett grönt hus på blommedalsvägen med min Mamma (Louse) och min storebror (Rasmus)
som är 14 år, sen bor jag i ett röt hus med min pappa (Peter) och min storebror (Rasmus)
På fritiden så tränar jag 1-3 dagar i veckan ungerfär.
Det blir väldigt mycket plugg också för vi har massor prov och läxor.
Jag har kört gymnastik i ca 1år men kan inte påstå att jag är så jätte bra Men det är kul!
Längtar massor tills vi börjar med volter och mera rolig saker. 
Ja det var typ det jag hade att säga, dom flesta av er visste säkert redan detta :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback