hej hopp sne knopp

hej snyggingar
iadg har jag spendarat min tid men min älskling Linnea Danielson den bästa dagen och jag kommer aldrig glömma den :)
imorn blir det linnea med första dagen på år 2012 :D
kommer blir fett najs hoppas 
jag men det vet jag att det kommer blir :P
men ta mig fan så långt tid det är kvart till 00:00 längtar ♥
men tiden går så fort när man har kuligt men inte när man har tråkigt :(
iaf nu har linnea fixat min blogg
t.ex
 
snö som faller ner
blogglovin
vad jag ska göra på min blogg
så rösta gärna så kommer jag gör det som ni vill att jag ska göra :) !
men när jag är hos pappa kan jag inte vedio blogga men när jag kommer till mamma ska jag passa på med det :)
nyss kom min bror hem så såg jag att han hade en påse med fyverkerier
 jag säger bara den var full av fyverkerier
de va tommmmmefan inte små don var fan fett stora (Y)
ska nog sluta detta inlägg
ADIOS PÅ ER ALLA HOPPA
föresten gott nytt år hoppas ni har haft det ett bra 2011 :)
så syns vi nästa gång 2012 ♥

 

 LINNEA DU ÄR EN DEL I MITT ♥
FOREVER BABY ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback