kommer inte på någon rubrik !

hej !
idag har det varit kul i skolan för typ första gången !
vi har typ haft engelska och skit
men föreförsta hade vi lite bråk elr inte lite ganska mycket faktiskt
när vi hade gympa så hade vi badminton (suger)
sen typ hade en ont i axeln så då gick typ några som är hennes bästisar elr vad man säger
sen så typ körde vi då kom en boll för hög tydligen bara för hon misade då sa hennes bästis att den går om för den var för hög
men vad fan sannas boll var ju högre än den
då sa jag den var e hög
då vart hon arg så hon kastade badmintonraket
oo typ så men så säger dom att sanna sa bitch till henne men det gjorde hon inte hon sa brum brum för fan
kan dom inte svenska elr (tydligen inte)
aa det var inte så stort men men nu ska jag äta lite melis eller något
men föresten så sa jag att vi har bytt platser i skolan sitter med linus, sanna, filip och emil
mm ganska bra platser faktiskt :D
men vi kan höras lite senare
orkar inte blogga så mycket efter skolan så jag gör det på kvällen
men ska försöka blogga så mycket jag kan  :)
pusshej <3



en bild på mig när jag var blondin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback