Till Linnea Danileson

Du är det mest värdefullaste jag har det är dig jag lever för, kan spendera natt och dag med dig
Om du försvinner försvinner jag , dit du går . går jag.
Men det kommer vara vi förevigt för månen lysser för oss två! .
kan inte ens beskriva mina ord för dig hur mycket jag älskar dig , skulle kunna gå hur långt som helst bara för att kunna träffa dig gumman ! .
Det går inte att förklara vännskapen till dig , den är för stort .

Du är det vakraste , finaste i mitt liv .
JAG ÄLSKAR DIG
we forever ♥


Kommentarer
» linnnnneaaa ♥ (danielsonbruden)

Älskling ♥

Fy fan jag blir tårögd. Att vara med dej i min närhet !

Det är perfeckt !!

Känner du dej ensam, och behöver du mej kommer jag redan vara där !

Enbra väns som fanns här i från början !

JAG ÄLSKAR DEJ ♥

2012-01-01 12:26:38
URL: http://danielsonbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback