Zumba !

Hej nu sitter jag i brunnbys gymnastiksal och kollar på zumba
Kan ju berätta lite om dan
Först hade vi bildlig gjorde en tomte som kunde röra benen och armen ganska coolt faktiskt
Sen kom jag inte håg men på gympan hade vi zumba det var väll ganska okej
Efter det hade vi engelska bi hade dignos fett tråkigt
Sen åt vi det var julbord fett äckligt men det goda var att vi fick julmust 😊
Typ sen läste vi i 10 minuter efter tio minuter så läste fröken ;)
Sen gick vi ner till Ljungsbro för att ha spanska fast vi var i datasalen
Efter det gick jag hem
Det var meningen att jag skulle blogga men det blev inte så för att jag var jätte tröt så kg sov
Men nu bloggar jag iaf ;)
Imorn är det fredag då ska jag slappa tror jag
Men jag kommer någ blogga endå
Men nu måste jag åka hem så
Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback