Cornelia Svensson

ja ska börja med att du är bäst och allt ingen kan ta ifrån dig från mig du är min och kommer alltid att vara vi har aldrig bråkat det betyder att vi är oslagbara tillsammans du är min ängel ända ner vid tårna och upp till slutet du ska alltid veta att du är min syster ska du veta baby jag kommer alltid lita på dig sötnos det är inte slut än, du är den ända för mig jag tänker på dig dag och natt och du är allt som jag behöver är allt för mig baby vi är gjorda för varann allt jag tänker på dig och det vi gjorde vill känna lika med dig och hålla din hand igen kan du fatta att jag saknar dig verklien jag älskar hela dig inte bara ditt utseende ditt underbara leende du är underbar vill bara va med o ingen annan stans jag tänker på dig varje dag och varje minut det gör ont i mitt hjärta att vara utan dig du var är så jävla mycket du är allt för mig baby , du är det jag kan prata med när jag mår skiten tack vare dig som jag har tagit mig hit du är en person som man kan älska och att man kan var glad när man är mig det du gör jag
ag älskar dig Cornelia svensson
kommer alltid att vara vi puss baby älskar dig <3:*^^^
kolla på hennes blogg http://svenssonohyes.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback