Dag 01 presentation av mig.

Mitt riktig nam när Olivia Louise Schelin, 12 är den 3 mars

jag går på gymnastik och ska börja på dans :)
det bästa jag vet är ju såklart killar :D men efter det så kommer ju såklart bloggen :)
jag skulle aldrig lägg ner den eller jo om det typ är nån i min släkt som ara skadat sig elr något släkten går före allt. Men nu ska jag börja !
jag har faktiskt 3 riktiga ÄKTA bästavänner och dom har jag typ aldrig bråkat med och jag är inte med dom för ofta heller det leder alltid till bråk.
men aa vad ska jag säga mer jag har nyss flyttat till blommedalsvägen 61 och jag har 1 syskon. och jag bor  hos min mamma och pappa. Jag har en kanin som heter Los Angeles och den är 2 år i år och men brosa heter rasmus och han är 14 år och kör cross

emh ja det va typ allt haha ha det bra bloggen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback