Dag 03 Min/mina bästa vänner

jag älskar dej cornelia
du kan inte förstå hur mycke.
du är den som har fått mej att bli hel.
du är den bästa som har hänt mej.
alla gråt alla skratt är oförglömmliga.
hur många minnen med dej som helst ju.
kommer ihåg när vi var och köpte godis hemma hos dig och massa andra minnen.
men det bästa minnet med dej är nog när vi tog en massa kort & hade
as kul.
du känns som en syster flr mej & kommer alltid att göra.
ingen är som du.
du vågar vara dej själv & ingen annan.
tar egna val & har den bästa humorn 'efter min ;)'.
du är den som jag har haft alla underbara stunder med.
alla underbara skratt, gråt & tårar'
jag litar på dej till 110 procent.
om jag berättar nåt för dej känner jag mej trygg.
utan dej kommer jag gå under.
du är fan hela mitt liv gumman.
schelin 'hjärta' svenssom
från vaggan till graven.
när du ramlar hjälper jag dej upp igen.
vi stöttar varandra.
vi är som gjorda för varandra.
för inte så länge sen hade vi ett bråk.
jag var faktist rädd för att vi aldrig skulle bli sams igen.
men vi klara oss ut det.
vi klarar allt om vi gör det tillsammans.
du har räddat mitt liv.
du är den bästa som har hänt mej.
& vi har lovat varandra ett löfte.
att aldrig snacka skit bakom ryggen på varandra.
& det löftet har jag hållt.
och det vet jag att du också har.
för jag känner dej, du är ingen falsk jävel som när man berättar du
inte det för något, för det har du lovat.
och jag litar somsagt på dej till 110 procent.
asså, du fattar inte hur jävla mycket du betyder för mej.
du är min andra halva.
vi är så fucking perfekt för varandra.
om du någonsin kommer att lämna mej, så vet jag inte vad jag gör.
men nåt ska du veta, tar du livet av dej, så tar jag det också.
hoppar du hoppar jag.
det är bara så.
kommer aldrig att glömma/snacka skit om dej.
du är den som har fått mitt liv att fungera.
du är min ängel som har gjort allt så jävla bra.
vill också säga att du är den ända jag kan prata med när allt är skit.
för du förstår allt man säger
& bryr dej om & stöttar en.
du är oxå världens bästa sötaste, gulligaste,snyggaste finaste på denna jord.
vill bara säga tre ord till "jag älskar dej"
CORNELIA SVENNSON <3

Kommentarer
» ☆ cornelia

älskar dig :*

2011-07-13 00:15:47
URL: http://svenssonohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback