det stiger bara mer och mer :D

hej hej det stiger bara mer och mer på statestik:D
nu är med othilia och vi lyssnar på fest i hela huset och vi ska nu äta tacko gött
men vi kanske ska bada idag men nu lyssnar vi på bruno mars th lasy song
på torsdag kommer inte jag blogga på dan för då ska jag till någon markand med mamma och hennes kompis och på lördag ska jag till farmor med pappa och vi ska sova där så blir någ mobil inlägg istälet och på månda ska jag vara med min baby cornelia svensson
det här vart ett litte kort inlägg för ska äta nu men kommer mera sen men ni ska bara att jag älskar min cornelia svensson
det här var från igår men det var för att jag han inte lägga upp det för othilia var tvungen att springa hem för hennes brosa sa att deras hund dom är hund vakt åt hade rymt men det hade det inte han bara skoja
idag har jag inte gjort mycket för vaknade jag sen så ringde jag till othilia sen så skulle jag säta i mina örhänen men då hade det väks ien så mamma fick sätta i örhänget endå men men så är olivia nu ska jag sminka mig klart sen ska jag till othilia men nu ska ja sluta skriva men puss :D<3:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback