hej kommit hem nu :D

hej hej nu har jag kommit hem från prestommta efter 4 dagar tror jag att det var :( det var ganska tråkigt faktigst
det var därför jag inte har bloggat har inte haft någon teckning (stavning)  :(
i torsdag kom jag till prestomta och åkte hem i idag och i fredags var jag med några kompisar där och i fredags så dog e kille i 60-års ålden han om från norge det står i tidnigen vet inte vad det var för tidnig men jaja och så körde min brosa enduro och om inte alla vet vad enduro är så är det att man kör cross i skogen det är nästan samma sak :D (R)
längtar tills på tisdag då ska jag till stockholm och ska kanske va tills på söndag så kanske inte kan blogga då men jag hoppas det
hej då alla underbara läsare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback