hittar inte på någon bra rubrik

hej snart ska jag äta frukost vet inte vad det blir ägg tror jag mamma håller på med mammi och jag kanske ska åka och ploka/köpa jordgubbar ungefär vid prem och litte längre bort igår var jag med emma olle rasmus tim elin mike leo wiliam linnea elon öland oliver och othilia, vi körde en vagn som det var en soffa ass kul var det sen gick emma jag mike och wiljam och bada efter en liten stund så butta emma i mig med min handuk så vi ringde till olle och sa att han skulle komma med en handuk till oss båda men när han kom så hade han bara en jätte liten sat jagja vi fick dela på den sen gick vi till olle men fick inte vara med för att dom skulle typ drick något men jag tror någ jag vet vad det är vi kan göra så här att som tror vad jag menar lägger jag upp en länk på dig på min blogg men nu ska jag g och äta frokost syns sen pöss och krum älska er alla underbara läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback