saknar dig emelie jackobsson älskar dig:D

hej hej förlåt att jag hann blogga igår jag var i kanel typ hella dagen och sen var jag med othilia :D i måndag var jag med othilia hanna och hannas mamma vi skulle till jönköping:D vi skulle bada(R) på vägen dit skulle vi stana på gränna jag köpte 4 saker :) sen åkte vi till det där badet:D efter vi hade varit där i 6 timmar ungefär så åt vi på burger king :P när vi kom hem kl halv 12 så skulle othilia och jag sova :D sen när vi vakna kl halv 11 (GÖTT)så åt vi frukost en åkte vi till hennes pappa sen åkte jag hem för jag hade ass ont i magen :( så mamma kom och hämta mig :D idag vet jag inte vad jag ska göramen jag hittar väll på något kul kanske ska vara med emma elr något fårse sen nu lyssnar jag på Bruno Mars the lasy song :D ee jag måste dra nu älskar er alla underbara läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback