saknar dig redan Los Angeles

 

Dagen börjar med att jag vakna i stockholm och gjorde i årning mig sen så åkte vi till stationen sen så åkte vi hem med tåg när vi kom hem så gick jag till en kompis innan jag vart hemma sen när jag kom hem ståg rasmus och mamma vi min kanin så frågade jag vad det va så sa dom att han vad död men först trode jag inte det var sant men sen så när jag kände jag på hononm så var han aldeles hård så börja jag gråta jävligt mycket så satte jagmig vid tv så ringde det på dören så var det en kompis så frågade hon var det var så sa att la vad död då började hon också gråta så båda grät då men nu är det bättre men jag har ju allafall ett minne av henne så begravade vi honom på baksidan med en korst och blommer på
men nu ska jag vara litte social mot mamma som sitter vid tv men imorgon ska jag vara med cornelia och linnea ska bli ass kul att träfa min baby cornelia svensson puss hej då alla underbara läsare :D:*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback