Bakad potatis/billys pan pizza

hej jag kom nyss hem från tränigen och nu har jag duschat
nu håller jag på att göra bakad potatis så nu är den klar
men så klart är den sten hård så får äta billys pan pizza som pappa kommer med snart
men men det blir alltid så när jag gör mat det är därför jag inte vill göra det men jag måste lära mig det
imorgon har jag också träning så då kan jag inte blogga innan men det blir någ efter
onsdag ska jag bara slappa
torsdag ska jag kanske vara med meden kompis :)
fredag ska jag vara med efterlängtade othilia karlsson som har varit i thailand i två elr en vecka vet inte riktigt om du ser detta othilia så kan jag inte vara så länge då för fåran klass har disco för hela skolan, och jags ska vara där kl halv sex
lördag ska jag vet inte vad jag ska göra då men hittar väll på något då
söndag vet jag inte heller vad jag ska göra men jag hittar väll också på något då med
men nu ska jag äta så vi hörs senare
pusshej <3











ÄLSKART :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback