helluuu :)

hej !
min dag började med att gå till skolan och typ börja med bild
efter bilden hade vi gymnastik med tjejerna bara för killarna hade en annan lektion :)
vi hade typ basket med vi skulle ha handboll men nej det är bara några idioter som får bestäma allt vi ska göra men men så är lovet men inte roligt ändå
sen hade vi engelska, efter engelskan så gick vi till maten och typ bara snacla och åt fast idag åt jag för det var god mat
sen läste vi bara en lekton fett chill asså....
efter denna lektion så åkte vi ner till ljungsbro för vi hade spanska men inte alla från våran klass :)
på lektionen så ringde ronja men jag hade ljudlös på som tur va
efter spanska åkte jag till ronja
när hennes mamma kom hem så skulle vi typ hjälpa henne med att fixa hennes säng för det typ lät på något vis
så vi fick bära upp den så den ståg rakt upp
sen fasnade den på något konstigt vis vet inte hur men sendan fick vi till det
men nu måste jag sluta för annars blir ronja lite ....
men jag bloggar när jag kommer hem
pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback