Men puss på er :)

hej nu har jag kommit hem,
 idag har jag ju vara med isabella och ebba,
vi gjorde inte så mycket eller jo jag gjorde ju en header till dom men iaf
sen typ så skulle vi göra fattigariddare men då kom ísabellas pappa så han sa att han skulle göra hemgjord pasta så vi fick inte göra det
men vi fick iaf hjälpa honom att göra pastan och så, det var ass kul faktigt
men imorgon är det ju skola så då kommer jag inte blogga lika mycket nu men jag kommer hinna med bloggen med som tur va.
Och har jag gymnastik imorogn så jag kommer blogga lite innan ´
och sen nör jag kommer hem så bloggar jag med men då kommer det inte bli lika långt som det blir idag
men nu måste jag gå och äta så vi hörs imorgon
men puss på er


Kommentarer
» s

tack :=) hur är det ? :) <3

2011-11-06 21:05:36
URL: http://sandrajohanssoniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback