Moa Lignell <3

hej alla underbara bloggläsare nu lysnar jag på moa Lignell When I Held Ya
och senare idag ska jag till gränden med ronja för idolerna kommer ditt :)
kommer väll se några snygging och kompisar nej skoja bara
nu har jag bakat med ronja och hennes mamma vi har bakat havreflarn och sockerkaka
jag har inte mycket att skriva mera men kan väll säga vad min outfit är
svara byxor ett svartb linne och ett rosa linnea vita strumpor svart bh och blå trosor nej skoja bara
men nu ska ätamen det kommer bilder på idolerna sägert


så jävla bra är hon<33333
men pusshej lever pastej:)


Kommentarer
» sara

hey

fin blogg kolla gärna in min om du har tid ver

2011-12-02 21:59:50
URL: http://itszara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback