choo

hej bloggen, förlåt att jag inte har bloggat under hela helgen men det var för att jag inte han med det, jag var med ronja hela helgen men det vart i alla fall ett video inlägg som tur va :D
men snart kommer ronja för jag har fixat lite i mitt rum idag också
snart kommer ronja så ska vi till brunnby och va med några där sen kansje vi ska sova men jag vet inte om jag kan men jag tror det
nu kollar jag lite på fb och chattar med några
och typ har ätit nyss (pottatismos och köttbullar) :)
men jag kan typ inte blogga nu för att ronja kommer nu :)
men puss och kram så länge så hörs vi senare tror jag <3


Kommentarer
» REBECCA SCHILLING

ställ gärna en fråga i min frågestund

2011-11-01 10:15:41
URL: http://beccaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback