smart dag idag

choo bloggen, idag vaknade jag 07:51 när vi börjar 8:00 men jag han men var värkligen strässad, :)
när jag kom till skolan så hade vi engelska sen matte efter matten hade vi judendomen och vi hade prov också.
sen så typ satt jag på en kompis bänk då kommer en penna i mitt öga så det bara sved till så jag gick in till toan och skölde men det gick inte över så gick till skola syster och då fick jag typ tästa min syn men den var som valig men sen fick jag typ sköld medel som jag ska troppa det i ögat :S
mat hade vi efter judendomen och på rasten fick jag en till penna i ögat vet inte hur jag lyckas men det var ju lixom inte jag men men
sen hade vi typ enskilt fotomen det gick väll ganska bra jag fick typ säga grisfis och potatisfis kanske litte konstigt :P
sen var det slöjd då började jag sticka (tråkigt) :(
efter gick jag till mamma med en kompis
efyter det åkte jag till pappa då typ lagade han mat
jag skulle ju på gymnastik men kunde inte vara men för att jag har inflammation men jag måste vara med imorogn för att anna har kommit hem från danmark så hon ska kanske komma imorogn så får vi hoppa trampett
så får väll göra frivolt då do det ska bli azz roligt så ni bara vet ;)
men nu orkar jag inte blogga mera så kommer väll blogga lite mera imorgon istället <3
(men kram) <3 '
lägger inte upp en blid nu men gör det imorgon istället :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback