bowla nu rå ;)

Hej snart blir det bowling med Othilia och hennes mamma fast vi ska bowla i Söderköping :) Nu sitter jag ned Othilia mobil och hon sminkar sig :) Typ vakna kl 07:49 av att rasmus skrek i sömnen ganska läskigt faktiskt Idag ska jag också sova med Othilia det ska bli roligt ;) juste begrund av att jag inte blogga igår var för att på kvällen så hämtade vi mammas kompis på rese på vägen dit. så såg vi en räv ,när vi kom dit så lyssnade vi på musik i bilen , när vi skulle sätta igång bilen igen då funkade det inte så vi fick vänta typ i en halv timma typ tills mammas kompis skullr hjälpte oss , tillslut kom han ;) När vi var vid vreta klosters skola så såg vi en hare som sprang framför bilen så mamma barre skrek "jag kör" Aa det var min kväll hur var eran ? hoppas ni hade en bra kväll i allafall men nu ska jag vara lite social mot Othilia här men jag kommer säkert blogga senare ikväll :D Pusskraam'

Kommentarer
» naxo - bloggen med tips!

haft en bra dag?:)

2012-02-21 17:34:49
URL: http://naxo.blogg.se/
» naxo - bloggen med tips!

sv: samma här. vad har du hitta tpå? :)

2012-02-21 17:48:24
URL: http://naxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback