fan jävla skola ! ://///

hej :/
om ni undrar varför jag gjorde en sån gubbe så är det för att : 
när jag var i skolan så fick jag reda på att jag inte fick godkänd på ett buddhism prov
så nu måste jag göra ett brev till våran lärare och förklara vad (karma , nirvana och samsara och allt det där) 
jävla skit religion det kan ta sig i röven och försvinna åt helvetet !!!!!!
men vi tar bort det där och pratar vi om något annat
ikväll kommer ju min moster och mina två kusiner :)))
nu lyssnar jag på musik och kollar på tv bra att man hör tv också :DD
vet inte vad jag ska skriva mera jo
jag tänkte skriva hur min framtid ska vara men jag gör det i veckan för vi har sportlov :DDDDDDDDDDD
så vet ni det
hoppas ni fortsätter och kolla på min blogg
ni får kommentera vad jag ska göra t.ex videoinlägg, tävlingar, mera bilder och allt möjligt
men ni får ha det en bra kväll
så kanske jag kommer blogga lite mera kväll får se om jag hinner
pusskraam'
image description
aa man ser ut som vet inte vad ! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback