Pappa !

Tänkte berätta lite om min pappa nu
för ungefär 4-5 är sen så hade jag problem med min pappa
han var alkolsist då men mamma sa att han skulle söka hjälp men han ville inte det
han fortsatte dricka till han blev av med mig och rasmus
det var det hämska jag har varit med om
innan an säkte hjälp så skildes mamma och pappa sen gick det ett år men jag fick inte träffa min pappa
sen sökte han hjälp sen blev det bra
men då ville inte jag och rasmus bo där vi va oroliga att han drack fortfarande
så vi bodde hos mamma
för 2 år sen så ville vi testa att bo där några dagar i veckan
det gick väll bra men vi vill i allafall att han skulle bli frisk 
och han blev av med kortkortet begrund av drickandet
men nu är det bra och han mår bra
aa det var min pappa det

kommer berätta om min mamma senare
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback