Utkast: Feb. 16, 2012

hej , nu har othilia åkt hem och så satte jag mig och kolla på sveriges värsta bilförare !
sitter hemma själv , mamma tränar och rasmus är med en kompis
nu vill jag att dom ska komma hem jag gillar inte att vara ensam hemma barre som ni vet
roligt roligt
 snart blir det att kolla på biggest loser sverige
nu kom rasmus hem :D
kommer säkert en bild på min statestik
har bara lust inte för att skryta men jag vill bara att ni ska tro på mig
här kommer bilden
image description
:))))
pusskraam'
här kommer någon annan bild tror jag
image description
saknar dig Johan Remmelg <3
pusskraam'


Kommentarer
» jackie <3

tack dsm :)

2012-02-19 09:40:22
URL: http://pinkcurly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback