Börjar nog bli sjuk

Hej !
Jag tror att jag börjar bli sjuk är jätte ont i näsan :(
och huvudet , så får se om jag bloggar mera idag
Imorgon skulle jag gå på stan med rebacca men det blir inget stan för min del
Igår bloggade jg inte för vi va hos grannen och idag kommer några idag till oss
Så får se om jag bloggar mera idag
Jag har föresten kollat på en dator som jag kanske ska köpa (rosa)
Men måste ha lite mera pengar sen ska jag köpa den tror jag :D
Min andra dator den är fett seg så går typ inte blogga på den så måste köoa en ny endå :)
Ska äta snart är jätte hungrig men men
(Saknar min Ronja)
Kolla på hennes blogg
http://ronjaalindback.blogg.se
:)
jaja
Måste nog äta så får vi se om jag blir sjuk eller inte
Puss och Kram :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback