näst bästa dagen år 2012

hej lovers :)
 idag var ju jag i stan med linnea världens bästa dag med baby
sen när hon åkte hem så gick jag ut så träffade jag några kompisar (chill)
 gjorde typ inget fick massa kläder av sandra fett snygga kläder kanske lägger upp bilder men får se :D
 men alf senare så skulle vi typ busringa på några dörrar men det blev bara en för då skulle jag hem
 men men det var endå roligt denna dag
 föresten så blev vi typ as rädda, eller inte jag men ronja och linnea (larvigt)
 men nu ska jag och ronja kolla på tv och min brosa ska ha datorn
  imorn ska jag vara med rebacca // sakna dig gumman <3
men vi hörs kommer säkert några bilder imorn på mig och rebacca :)
puss älsk <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback