Här kommer frågor & svar

» ida

1. dina ALLRA bästa vänner?     Svar:  sanna, wilma, frida & julia :D
2. har du nått husdjur/hade?    Svar:  jag har inget men jag har haft ganska många :)
3. vart ska du gå i sjuan ? :)    Svar: Ljungsbro :)
4. har du haft nån kille isåfall vilka :)?   Svar: jag vet int om dom ska vara med satt men ganska många 
5. den snyggaste 99:an & 98:an i linköping?  Svar: 99:an är pontus hörnberg 98:an är alexander söderström om är 98
5: vad fick dig till att starta blogg? :)    Svar: kompisar gjorde det så då ville jag med det :)

» Anna

1. Är du kär i någon? Vem isf?  Svar: Nej inte direkt kär men gillar väll som kompisar :)
2. Hur lång är du?    Svar: 1.64 tror jag !
3. Vart handlar du kläder?  Svar:  Gina tricot, h&m och lite på internet ocjså juste bikbok också :D
4. Går du på någon sport?  Svar: Ja, gymnastik
5. Vem är snyggast i din klass?  Svar: Pontus Hörnberg :D
6. Vem har du haft det bästa förhållandet med?  Svar: Oliver trojaa :)
7. Vem/vilka är dina bästa vänner?  Svar: Har redan svarat på  det
8. Har du mens? Svar: yeess
9. Favoritmat?  Svar: Pizza

Kram Anna!
Din blogg är bra! :) Svar: Tack :)


» Sanna

1: vilken skola går du på ?  Svar: Brunnbyskolan
2: vart ska du gå i 7:an ?  Svar: Har rdan svarat på det
3: hur många gånger har du färgat håret ?  Svar: 3 trojaa :)
4: Vem vill du ska vinna finalen i melodifestivalen   Svar: Loreen eller Molly Sandén :)
5: kan du göra sminkvideo ?  Svar: J det kan jag väll
6: vilken årstid ?  Svar: Sommar :)
7: finaste hår färgen ?   Svar: blont eller brunt :)

 

» johanna

1: långet eller kort hår  Svar: Långt såklart :)
2: finaste färgen   Svar: ROSA :D
3: bästa filmen  Svar: Vet inte
4: bästa boken  Svar: Ingen aning
5: rakar du benen   Svar: ja
6: var handlar du ditt smink   Svar: Olika men har börjat handla på Make up store och Face stockholm :)
7: plattar du håret  Svar: Nästan varje dag :D


» Anonym

röker du  Svar: NEJ :/
dricker du öl eller alkohol  Svar: NEJ :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback