Spotify ♥

Hej, änkligen funkar spotify har typ inte kunnat lyssna på låtar för jag har lyssnat på dom för länge men nu kan jag det ( NY KÄR )
jaja idag blir det att träna till glosor och bara slappa eller vad jag ska göra :/
Hade diagnos idag ( Have o Has ) typ :)
gick kanske bra faktiskt , kommer säkert skriva hur mycket hag fick på diagnosen
och sen hade jag och 3 tjejer till hade vi muntligt nationella prov det gick bra.
MM
imorn blir det att tagga för disco med klassen kommer väll bli så där
på lördag ska ju othilia och hennes mamma komma som jag sa kommer bli roligt
på söndag vet jag inte vad jag ska göra kommer säkert sova med othilia då med ;D
men nu msåte ag ficka en sak ni kommer få se det efter det här inägget
pusshej :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback