Tröjan du hatar

Du vet mycket väl vad du har gjort mot mej, den där blicken du ger mig gammal nu
Jag vet hur du funkar jag kan dig utan och innantill
Så hälsa ditt hjärta att allt är slut
Ja dina lakan är konfetti nu ska himlen bli vit
Allt du brände ner, låt det renga ner
Jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv
Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig men
De finns saker som jag saknar
Typ när vi var vakna
Nu brinner din tavla
Nu ligger dina kläder ute på gatan
Och jag går i dagar, i tröjan du hatar.
Okej, äntligen slipper jag allt ditt tjat
Och pastan du lagade var katastrof
Så ha det bra, vi hörs, vi ses i dina drömmar
Vill tacka för tiden vi har haft
Men fuck allt du sakt
Att du vart i min famn arje natt gör mig kall
Den brinnade bilden av oss den håller mig varm
Ja dina lakan är konfetti nu ska himlen bli vit
Allt du brände ner, låt det renga ner
Jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv
Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig men
De finns saker som jag saknar
Typ när vi var vakna
Nu brinner din tavla
Nu ligger dina kläder ute på gatan
Och jag går i dagar, i tröjan du hatar.
Jag kan aldrig vara den du vill att jag ska vara baby
Ja du borde veta bättre
Ringer fyrtio gånger och du tror att jag ska svara baby
Ja du borde veta bättre
Jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv
Brikade gå ner för dig, nu är du död för mig men
De finns saker som jag saknar
Typ när vi var vakna
Nu brinner din tavla
Nu ligger dina kläder ute på gatan
Och jag går i dagar, i tröjan du hatar.
Nu brinner din tavla, nu brinner din tavla
Nu ligger dina kläde ute på gatan
Nu brinner din tavla, nu brinner din tavla
Nu ligger dina kläde ute på gatan




yhhee hade inget att för mig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback